۵ پاسخ

منم دوروزه زدم اسهال شده نمیدونم از واکسن یا شیرخشک

نه.

نه

دختر من آره شده بود

پسر من نشد

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🩷گردو
🩷نورا🩷 مامان 🩷گردو 🩷نورا🩷 ۴ ماهگی