بالش بارداری خوبه بگیرم؟

۴۹ پاسخ

من دی روحه مدل U دارم عالیه، واقعا ۲چیزی که تو بارداری تا الان منو از کمردرد دور کردن یکی بالشت بارداری یکی کمربند بارداری برند دی روحه بوده

مدل یو استفاده میکنم خییلی دوسش دارم

عالیه من طرح u گرفتم خیلی راحته

عالیه .طرح یو بخصوص.منو از کمردرد و بی خوابی نجات داد

عالیه خودتم میتونی بدوزی

يو دي روحه دارم عالي

ن اصلا حوب نیس من یو رو دارم اصن جالب نیس

من از همون اول گرفتم خیلیییییییی برام خوب بود

مدل U دارم عالیهههه

من دخترم یه طرف کمرمه خودش بالشته😹😹

قیمتش چند

من دارم زیاد راضی نیستم

عالیه حتما بگیر؛ دی روهه مدل u

منم دی روحه مدل یو‌ گرفتم ولی خیلی برا من کارایی نداره

سر پسرم داشتم دادم رفت الان پتو رول میکنم کار همونو انجام میده

عالیه من استفاده میکنم

من‌مدل u دارم و به شدت راضیم

میشه عکس ببینم چطوری بالشش واز کجا تهیه می کنید

اکثرا گفتن مدل یو دی روحه
چ قیمته؟

منم میخوام بخرم 😍😍😍

من که بالش میزارم لای پام دل درد میشم

خیلی عالیه من ولی نگرفتم الان پشیمونم

من L دی روحه گرفتم خیلی خوبه، چون از قبل عادت دارم ب پهلو بخابم و پتو بغل کنم ، ال گرفتم ک فقط نیفتم رو شکمم و ی چیزی تو بغلم باشه

ببخشید چه جوری استفاده میشه بالش u

اره😍من مدل c دارم راضیم

من با ۳ تا بالش میخوابم،راحتم🤗

خیلییییی عالیه
ولس حتما یو شکل بگیر

من در روحهu گرفتم و واقعا راحتم

منم دی روحه گرفتم خیلی کمکم کرد

بدونه اون اصن نمیتونم بخابم

اره عصا دست

سلام من كلا ادمي بودم كه هميشه بايد به پهلو ميخوابيدم و يه بالش بغل ميگرفتم
بالش Uدي روحه رو خريدم حتي يه روزم استفاده نكردم اصلا اصلا

وای ارههه حتما بگیر ،مدل یو برند دی روحه خیلیی خوبه

بستگی داره برا کمر و شکم خیلی خوبه ولی من چون گردنم درد میکنه راحت نیستم و یه جور حس خفگی دارم اگه حساس نباشی مثل من خوبه

عالیه مدل u

منم میخام بگیرم

عالیه عالی

اره عالیه من بدون اون نمیتونم
ولی بهتر بود زودتر بگیری راحت باشی از اول

اره خیلی خوبه من که راضی هستم

اگه بارش زیادباشه اره

ووااایییی عالیهههه من از اولین روز بارداری دارم هرجقد بگم خوبه حد نداره بخدا یک درصد شک نکن توی خریدش

عالیه من بدون اون اصلا نمیتونم بخوابمم دیگه

اره عالیه من خودم دوختم انقد راحته ک حد نداره

با پتو بالشت خوبه

پفش کمه
من لای پام یه بالشت بلند میزارم

اره خوبه

خوبه ها ولی پفش زود رفت برای من

با پتو و بالشت هم کارت راه میفته

عالیه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی