زیاد نیست نرماله و اینکه وزنش هم زیاد بشه خوش بحالت دیگ مردم دعا میکنن بوش وزنش زیاد باشه تو میگی ناراحتم😐
خش بحالت چیا خوردی وزن کرفنه ماشالله
عزیزم ناراحتی نداره
از خداتم باشه
من دارم خودم میکشم بچم وزن بگیره
بعدش سونو احتمال خطا داره
زنداییم بش گفته بودن ۴۶۰۰ بدنیا اومد ۳۷۰۰ بود
اگه سزارین که عیب نداره ولی اگه طبیعی هستی رژیم بگیر زیر نظر دکتر من دخترم تو ۳۹ هفته ۴۱۰۰ ب دنیا اومد مرگو با چشمام دیدم طبیعی بودم
ناراحت چرا ماها داریم خودمونو میکشیم ک بچمون وزن بگیره وزنمون کم میشه😂
من رفته بودم سونو تو 36 هفته گفت2 و 700 ، من 38 هفته بچه ام به دنیا اومد، بعد از دو هفته تازه 2 و 700 بود، حرفم اینه که این دستگاه ها خطا هم داره، البته خدا رو شکر کنید که وزنش بالا باشه زیر نباشه
زیاد نیست که،صدکش ۷۰ اینا میشه
من سونوی آخر رفتم گف ۳ کیلو ۸۰۰ هست دنیا اومد ۲ کیلو و ۹۰۰
من 37زاییدم دخترم 3300بود قند نداشته باشی طبیعیه
خدایا چقد ب مادرا استرس میدن کمه ی جیزی میگن زیاد ی چیز دیگه میگن😫😫😫
من ۳۵هفته ۳۲۰۰بود.نگفت زیاده.صدکش چقد بود؟
نه عزیزم اصلا هم ناراحتی نداره...خیلی هم خوبه ماشاالله هزار ماشاالله به تو دلی تپلیت💋💋💋💋.....اگرم سزارین باشی هم ک دیگ غم نداری واسه زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.