عزیزم خانم دکتر فاطمه شعرباف عالیه عالی
اهل زیرمیزی گرفتن اینام نیس اصلا بدون زیر میزی چی سز باشی چه طبیعی میاد بالاسرت و همیشه هم هوای مریضاشو داره
یه بار که بری پیشش ویزیت بشی متوجه میشی عزیزم
من میرم پیش الهه سعیدی فعلا که خوب بوده ولی زایمان نداشتم پیشش
نفیسه برادران رفیعی دکترم بود ازش راضیام ولی فقط تو سینا میاد
من پیش زهرا محبتی میرم . خیلی راضی بودم
من میرم پیش فریده انصاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.