۱۲ پاسخ

عزیزم سایز این ماکارونی که گرفتی چند دهمه؟

کوفته

بندری خودمون
دخترمم الویه

سالاد الویه

ابگوشت

پیتزا

ماکارونی

پلو دارم کبابم گرفتیم

ناهار طهر سبزی پلو تن ماهی

نوش جان عزیزم

نهار یکم قیمه باقی مونده گذاشتم برای دخترم خودمون هم سیب زمینی می خوام سرخ کنم با تخم مرغ 😆

من خودمم سرما خوردم و حال ندارم عدسی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان خوشگل پسر❤️ مامان خوشگل پسر❤️ ۳ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی