سلام کسی درهفته من زیرشکمش سفت میشه؟درد واژن داره؟

۴ پاسخ

اره من تازه سونو بودم همه چی هم خوب بود ولی همیشه هم دل درد دارم هم سفت شدن یه سمت شکم مخصوصا سمت چپ

اره من

بله......

اره من دارم بعضى وقتا

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آلاء خانوم🌱 مامان آلاء خانوم🌱 ۶ ماهگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهشتم بارداری