۱۰ پاسخ

منم واکسن شش ماهگی و دیرتر زدم منتها بهداشت گفتم یک سالگی و روز تولدش بیار

زودتر نمیشه
ولی دیرتر اشکالی نداره

زود تر از وقتش نمی‌زنین واکسنو

زودتر نمیزنن میتونی بعد عید ببری

عزیزم واکسن یکسالگی ربطی به تاریخ واکسن قبلی نداره و حتما باید روز تولد زده بشه

بعد تعطیلی عید میتونی بزن روز ششم اینا

تاریخ تولدش کیه؟

تا هفتم عید بهداشتا تعطیلن. منم چون قبلی رو دیر زدم. یکسالگیش میوفته ۲۹ اسفند ک گفتم همون دهم پانزدهم میبرم میزنم واکسنشو

دقیقا یک سالگیش چه روزیه عزیزم؟

بزار بمونه بعد عید

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی