این ماه تاخیر داشتین ؟چند روز؟علایم داربن؟

۵ پاسخ

من تازه میخام پاک بشم...

۹روز تاخیروعلامت هم تیرکشیدن تخمدان هام همین

من تاخیر نداشتم یه هفتس علائم داشتم فهمیدم آزمایش دادم امروز مثبت بودم ایشالا شما هم مثبت بشی🥹❤️

والا انفولانزا گرفتم بدجور تمام شکم و کمرم درد می کنع دوتا امپول زدم یکیش پنیسیلین بود عیب نداره اگه بار دار باشم؟؟

فردا موعدمه🙃🙃

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری