۲ پاسخ

مبارکت باش هفته ۶ دیگه

گلبول سفید w.b.c بالاست ممکنه استرس داشته باشین یا عفونت یا التهاب شایدم داروی خاصی مصرف میکنید
بقیه فکر کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری