الهیییییی🥺
حس مادرانست☺️❤️
من که حرف نمیزنم اخه بغضی میشم دیگ جدی جدی اشک تمساح میریزم 😂
منم همش بغضی میشم مخصوصا وقتی آهنگی راجع به دختر پخش شه🥹🥹
منم همینم😂😂😂زیاد تو حس برم و بحرفم باهاش،اشکم درمیاد
منم همینطوریم طبیعیه جالبه بدونی همین گریه کردن باعث تولید هورمون اکسیتوسین میشه به جنین میرسه همون هورمون عشق🥺🩷
از چند هفته صدا متوجه میشه و میتونیم باهاش حرف بزنیم؟؟
هممون همینیم من ک با بغض حرف میزنم باهاش🥺❤️
منم از ذوق اشک میریزم براش 🥹
منم زیاد جنبه حرف زدن ندارم همون سلام حالت خوبه میگم تموم
منم اشکم سرازیر میشه🫣🥹
منم حرفام طولانی شه باهاش گریم میگیره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.