من برا اولین بار با نینیم حرف زدم چرا گریم میگیره 😭😭😑

۱۱ پاسخ

الهیییییی🥺
حس مادرانست☺️❤️

من که حرف نمیزنم اخه بغضی میشم دیگ جدی جدی اشک تمساح میریزم 😂

منم همش بغضی میشم مخصوصا وقتی آهنگی راجع به دختر پخش شه🥹🥹

منم همینم😂😂😂زیاد تو حس برم و بحرفم باهاش،اشکم درمیاد

منم همینطوریم طبیعیه جالبه بدونی همین گریه کردن باعث تولید هورمون اکسیتوسین میشه به جنین میرسه همون هورمون عشق🥺🩷

از چند هفته صدا متوجه میشه و میتونیم باهاش حرف بزنیم؟؟

هممون همینیم من ک با بغض حرف میزنم باهاش🥺❤️

منم از ذوق اشک میریزم براش 🥹

منم زیاد جنبه حرف زدن ندارم همون سلام حالت خوبه میگم تموم

منم اشکم سرازیر میشه🫣🥹

منم حرفام طولانی شه باهاش گریم میگیره😂

سوال های مرتبط