سلام عشقا
من با نینیم حرف نمیزنم🤣
شما حرف میزنین چی میگین🫠🤣

۱۷ پاسخ

من خجالت میکشم🚶🏼‍♀️

اره من باهاش حرف میزنم ، شعر میخونم ، قربون صدقش میرم

خجالت میکشم😂

حرف پیدا نمیکنم یکم قربون صدقش میرم🥲

قربون صدقش میرم اون شکل و اون اخلاقی که دوس دارم باشه بش میگم 😅😍

قربون صدقش میرم تازش میکنم از کارای باباش میگم 😅😅

قربون صدقش میرم🥹🥲

بیشتر پسرم باهاش حرف میزنه هی میگه داداشی چیکار می‌کنی کی میای🤣🤣🤣 حالا بیاد می‌خوان از سرو کول هم بالا برن 🥴🥴

من لالایی میخونم براش جالب اینه خودم خوابم میبره هراز گاهی از طرف نینی پیام میدم به ابجی بزرگش وباباش ووقتی یه کاری میکنم میکم دونفری با نینی انجام دادیم

من موقعی که حرکت میکنه باهاش حرف میزنم دیگه حرکت نمیکنه، فکر کنم میترسه ازم 🤦‍♀️

قربون صدقش میرم تعریف میکنم براش.
گاهیم واکنش نشون میده😍

منم هیچی نمیگم ، سخت نگیر هفته های بالاتر حسش اومد حرف میزنیم🤭

من خیلی کم حرف میزنم باهاش چون روم نمیشه😂

من میگم هنو زوده باشه یکم بزرگتر بشه 😂

والا من سومین بارداریم سر هیچکدوم حرف نزدم🤣🤣با دیوار انگار حرف بزنی اون حس دارم

قربون صدقش میرم براش از باباش میگم لالایی میخونم شعر میخونم

من قربون صدقش میرم براش شعر میخونم

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد