ساعت نداره ک هرموقع گشنه باشه پی پی کرده باشه باد شکم بخواد بده سکسکه کنه و...گریه میکنه
بقیه روزم نق نق میکنه این وسطام دوتا لبخند میزنه
بچه با گشنشه یا جاشو کثیف کرده گریه میکنه وگرنه دلیلی نداره گریه کنه مگر اینکه دل درد و کولیک و اینا داشته باشه
دختر من وقتی خیلی گشنهاش باشه گریه بلند میکنه یا شکم درد باشه در غیر اینصورت زیاد گریه نمیکنه نق نق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.