فرنی موز چجوری؟؟؟؟



#رفلاکس شیرخشک#پوشک#رفلاکس#غذا

۳ پاسخ

من داشتم به حامی موز میدادم،همه اطرافیان گفتن دیر زبون باز میکنه،دیگه ندادم،نمیدونم راسته یا نه🤔

فرنی ارد برنج رو درست کن ،موز رو با پشت چنگال له کن ،زیر فرنی رو که بستی و یکم از حرارت افتاد با موز ترکیبش کن

ارد برنج یه قاشق و یکم اب بزار رو گاز هم بزن رو حرارت کم بعد که پخت یه موز با پشت چنگال له کن و قاطیش کن بده بخوره

سوال های مرتبط