۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش سبکتر از دوماهگیه

مبارکش باشه
مراقبت ها رو انجام بدی،همه چیز خوب میگذره

ایشالا سبک باشه براش دختر من چند ساعت اول درد داشت بعدش دیگه خدا رو شکر گوش شیطون کر نه درد داشت نه تب داشت

استامینوفن بده سر ساعت
استرس نداره عزیزم
به سلامتی بگذره

سوال های مرتبط

مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی