۶ پاسخ

چیزی نیست عزیزم به سلامت می گذره تکرار همون واکسنای دو ماهگیه

بچه ها متفاوتن پسر مم دوماهگی خیلی اذیت شد ۴ ماهگی سبک بود خدا کنه ۶ ماهگی هم سبک باشه برا بچه ام

نگران نباش عزیزم ، به سلامتی میزنه و تمام میشه .. منم همیشه قبل واکسن پر از استرسم

عزیززم ‌پسر منم ۱۸ م باید بزنه

دختر منم فردا واکسن داره
استرسی نداره نهایتش تب میکنن که با استامینوفن میشه کنترل کرد

نگران نباش عزیزم فقط کمپرس یخ بزار تبشم با استامنفون کنترل میشه برام پسر من که خیلی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی