۲ پاسخ

یک ماه

یک ماه ببینی خوب وزن اضافه کرده یا ن
ب من دکتر داروخونه گفت بیومیل بگیر اگه واسه وزن دهی میخوای چون وزن دهیش خوبه منم گرفتم ماهی یک کیلو شو بچم اضافه کرد خداروشکر وزنش نرماله من اصلا دوست ندارم بچه اضافه وزن داشته باشه معمولی باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی