۳ پاسخ

عزیزم قطره آد برای بعد ۶ ماه ضعیفه قطره آهن سیدرال خیییلی خوبه زینک ۲ سی سی و مولتی ویتامین یک سی سی قطره سیدرال هم ۱ و نیم سی سی بدین قطره های بهداشت هم ضعیفه تا زمانی که بچه ات دندون در نیاورده میتونی بدی دندون رو سیاه میکنه لکه اش هم از لباس نمیره

نه دیگه ،از الان آهن و مولتی بده

آد نده دیگه
مولتی رو سعی کن تا قبل ۴عصر داده باشی ۱ سی سی
آهن نیم ساعت قبل و بعدش شیر نخوره
اونم ۱ سی سی

سوال های مرتبط