۹ پاسخ

ما گرفتیم 2500

من هنوز نگرفتم
شوهرم هی میگه بریم بخریم. اولا که امسال اصلا حوصله ندارم حتی خونه تکونی هم نکردم دوما اینکه هنوز آجیل یلدا مونده تموم نشده🫤

من که امسال نخریدم بیخیال

بادوم هندی گرفتم کیلویی ۱۸۰۰

من همسرم از هر کدوم جدا جدا یک کیلو گرفته نپرسیدم چقدر شد

موز کیلو ۳۵۰ 😐

چرا باورت نمیشه؟!تو این مملکت هیچی غیر باور نیست

من میگیرم فقط ب بچهام میدم دلم نمیاد بخورم از بس همه چیو گرون کردن😑

من که امسال هیچی نخریدم

سوال های مرتبط

مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۷ ماهگی