ما گرفتیم 2500
من هنوز نگرفتم
شوهرم هی میگه بریم بخریم. اولا که امسال اصلا حوصله ندارم حتی خونه تکونی هم نکردم دوما اینکه هنوز آجیل یلدا مونده تموم نشده🫤
من که امسال نخریدم بیخیال
بادوم هندی گرفتم کیلویی ۱۸۰۰
من همسرم از هر کدوم جدا جدا یک کیلو گرفته نپرسیدم چقدر شد
موز کیلو ۳۵۰ 😐
چرا باورت نمیشه؟!تو این مملکت هیچی غیر باور نیست
من میگیرم فقط ب بچهام میدم دلم نمیاد بخورم از بس همه چیو گرون کردن😑
من که امسال هیچی نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.