۱۶ پاسخ

اونایی که رفتین راه.پیمایی این قیمتا برای شماست....

طرح یسنا یه پوشاک هم نمیشه خرید
من دیگ فقط روزامو میشمارم بمیریم خسته هستم اززندگی

خداا لعنتشون کنه
قرار بود فقط،مواد غذایی گرون بشه دیگه این گ و ه بازیا چیه
شیر خشک گرون شد گفتیم خب مواد غذاییه کمه عب نداره

این پوشکی ک بچه می ر ینه توش دیگه چرا 😔

تف ب هرکی باعث و بانیشه

یادمه دخترم به دنیا اومد پوشک ۱۵۰ بود
الان ۷۰۰ باید بخریم هنوز یکسال و نیم نشده
خدا تک تکتون لعنت کنه
خودتونو اون احمقایی که هنوز پشتتونن

آدم کلا سیر میشه از زندگی خدا آینده بچه‌هامون رو بخیر کنه

پ چرا 4+ قیمتش پایین تره

تصویر

خب دوستان عزیز برن احتکارکنن بیشترک زودترقیمت قدیماتموم شه ماهایی ک نداریم بریم قیمت جدیدبگیریم

اوه
امشب خریدیم ۳۸۰ ما هنوز
خدالعنتشون کنه

وای برما

اره ۶۷۰بود😐

الان یسری میان میگن پول پوشک ندارین بچه نیارین ناله هم نکنین😑

چحد شده؟

چی بگم... هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد

😐😐😐😐😐😐

کاش فقط پوشک بود

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان دوتا گردالی🤎🤍 مامان دوتا گردالی🤎🤍 ۱ سالگی