۹۰ میلیون جمعیت داریم یعنی از این تعداد ادم دارا که قدرت خرید دارن فعلا پیدا نمیشه؟؟؟!!!!! جمعیتی نداره گهواره که
نه عزیزم من برای بچهام خرید کردم امروزم برای خودم میرم خرید خواهرام همه خرید کردن
مام اماده ی اومدن بهار هستیم عزیزم
زندگی درجریان نمیشه متوقف بشیم که
بچهام گناه دارن دلخوشیشون به همین روزمرگی هاس همین خریدا رو ذوق میکنن
چرا دریغ کنیم ازشون
درسته خونواده هاداغداران اما زندگی ادامه داره بچه هامون چی پس اوناک درکی ازاین همه هجمه ندارن....
الکی میگن من هم خرید کردم هم هفت سین چیدم چرا باید الان که اوضاع اینجوریه و جامعه داره میره سمته افسردگی منم خودم بدترش کنم
قدرت خرید نسبت به قبل اومده پایین ولی بلاخره هرکس واسه بچشم که شده باشه میخره
اتفاقا من هر روز نگاه میکنم هر دو دسته رو میبینم یه دسته دارند برای عید اماده میشن یه دسته مثه خودم هیچ کاری نکردند
الان نصف تاپیکای من کسایی ان که کاری نکردن نصفشم کسایی ان که عکس از تمیز کاریاشون یا لباساشون و... گذاشتنند
ولی قدرت خرید اومده پایین من اگه هرسال دو دست لباس میگرفتم مثلا امسال یه دست اونم به زور گرفتم
من روز آخر کدست فروشان هستن میرم یدوری میزنم واسه هفت سینم خرید میکنم .البته اگه خونه خودم باشم .
لباس ک شوهرم میگه الان اینترنتی نخر.
همین .
اتفاقا من قبل این جریانا خونه تکونی کرده بودم ولی نشد لباس برم بگیرم میترسم برم بیرون ولی منم شنیدم همه خرید میکنن
خب عزیزم اگه کسی عقل و فرهنگ داشته باشه نمیاد اینجا پز خریدشو بده اونم جایی که به قول شما یه سریا توان خرید ندارن
به نظرم گفتن نداره
کی گفته
من قبل جنگ خریدم
برای هفت سین هم شهر تعطیل وگرنه اونم میخرم
من ب شخصه حوصله هیچیوووو ندارم حتی 1هفته رفتم رامسر شوهرم گف برو خرید اصلا دل و دماغ خرید نداشتم
منم فقط برا بچم اونم دقیقا جمعه قبل جنگ گرفتم خودمم هیچی فعلا دارم مجبوری کارامو میکنم
فقط شلوغه وگرنه نمیخرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.