بفرمایید جاتون سبز🌱
نمیشه کلا زنجبیل نزنی؟
عزیزم با این حجم از زنجبیل خیلی تند نمیشه؟
وااای. یه بار خوردم دستورش مال ترکهاست. شمام تبریزی هستین. دوست مادرم آورد. یعنی محشششششر برای منی که عشق زنجبیل دارم. البته حلوا سیاه اردبیلیا رو هم خیلیییی دوست دارم. 😋😋😋😋😋😋😋😋😋
قبل از همه دستور پلیززز🤤😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.