۵ پاسخ

بفرمایید جاتون سبز🌱

تصویر

نمیشه کلا زنجبیل نزنی؟

عزیزم با این حجم از زنجبیل خیلی تند نمیشه؟

وااای. یه بار خوردم دستورش مال ترکهاست. شمام تبریزی هستین. دوست مادرم آورد. یعنی محشششششر برای منی که عشق زنجبیل دارم. البته حلوا سیاه اردبیلیا رو هم خیلیییی دوست دارم. 😋😋😋😋😋😋😋😋😋

قبل از همه دستور پلیززز🤤😂

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی