فرزند آوری
کودک
شیرخشک
#بچه #پوشک #سرماخوردگی

تصویر
۴ پاسخ

واسه همینه باوعضی که اینجا واقعا ناامنه اما هیچوقت دوست ندارم جایی برم بمونم چون دقیقا از همین رفتارها متنفرم وخیلی بهم برمیخوره اگه کسی اینجوری کنه
به بابات بگو اگه به عمت نمیگه برن شما وسایلتون و جمع کنید هرچی هست و نیست بردارید از اونجا برگردید اما به بابات بگو دیگه هیچوقت اینجا نمیام سریع اگه دیدی اوضاع جمع نمیشه با شوهرت برگرد نزار آبروریزی بشه که شوهرتم بعدا سوژه دستش باشه هی بزنه تو سرت

همسرت واگنشش چیه ؟؟
چیزی نمیگه

به بابات بگو اون خواهرته من دخترتم اک خاهرتو به بچت ترجیح میدی اوکی وسایلاتو جمع‌کن و یه جا دگ برو تهدید کن بگو دگم پامو اینجا نمیزارم اون خاهرش خودش فکو فامیل شوهر نداره؟ خودش بچه نداره بره خونه بچهذهاش

چ مردم بی فکر پرو هستن
خودتون الان کجا می مونید؟؟

سوال های مرتبط