ناهار چی دارین؟

#فرزند آوری #پوشک#مولفیکس#شیرخشک

۱۱ پاسخ

روزه ایم تاافطار ..
قرمه سبزی میزارم

ماه رمضونه😂

واسه منو دخترم از دیشب سحر خونه مامانم پلو مرغ زعفرانی داریم

چلو گوشت ماهیچه با ماست چکیده

شوید پلو با مرغ

کارامو کردم اینجا نشستم اصلا نمیدونم چی بذارم خودم روزم برای پسرم نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی پیازم گوجم همچیم تموم شده فقط برنج دارم از طرفی گفتم شیر بزنج بذارم ولی دو روز پیش پسرم شام خورد

قرمه سبزی گذاشتم

نیمروووو🤭

من کتلت میزارم

کله گنجشکی 🙂‍↔️

قیمه داریم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی