۳ پاسخ

کیک و چیکار کردی !!!
نتیجه رو بزار ببینیم

عزیزم کمی سخته قلق خاصی دارع که بوی بد نده تاحالا درست نکردم ولی میخواستم درست کن دیدم اینجوریه دیگه درست نکرد

پودر نارگیل و شیرعسل رو رو قاطی کن که سفت باشه بادستت حالا بده بعد شکلات بنماری کن بذار توشکلات بعد بذار یخچال

سوال های مرتبط