۱۰ پاسخ

هنوز هم بزن تا قشنگ پفکی و کشدار بشه
۲ لیوان ونیم آرد بزن نصف لیوان روغن
یک لیوان شیر

والا من چندسال کیک میپزم . تخم مرغ و شکر و وانیل رو باهم هم میزنم خیلی خوبم پف می کنه .

ممنونم گ گلم درست کردم آماده بشه عکسش رو میزارن

من با این مقدار تخم مرغ دو لیوان آرد شیرینی میزنم ،
البته بعد از اضافه کردن سه چهارم لیوان روغن،وانیل،و سه چهارم لیوان آب جوش(یا شیر),دو لیوان آرد و دو قاشق بکینگ پودر میزنم.
عالی میشه این اندازه ای که من دارم.

ارد دو لیوان و ۱.۳ لیوان
شیر یک لیوان
روغن نصف لیوان
وانیل نوک قاشق چ خ
بکینگ پودر یک قاشق غ خ

سه لیوان ارد یک و نیم لیوان شیر یک لیوان هم روغن
بعد این مرحله شیر و روغن و گلاب زعفرو بریز
بعد کم کم ارد و پکینک پودر رو اضافه کن

عزیزم نباید شکر رو با تخم مرغ هم میزدی نمیزاره تخم مرغت پف کنه باید اول تخم مرغ و وانیل رو هم میزدی قشنگ ک پف کرد شکر رو اضافه میکردی 😬

نصف لیوان روغن شیر هم ب مقداری بریز که مایع کیک نه خیلی سفت بشه نه خیلی شل

سه لیوارن ارد اضافه کن بکینگ پودر هم بزن وانیل هم ب مقدار لازم بزن

چقدر شبر چقدر روغن و چقدر آرد بریزممممم

سوال های مرتبط