۲ پاسخ

میخای بستنی درست کنی به ماهم بگودستورش اگه خوب شد

یکم دستتو خیس کن بهش بزن باید لزج بشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی