عزیزم کلاج و وقتی میخای کامل توقف کنی حتما باید اول بگیری بعد ترمز رو اروم اروم بگیری که وایسی
ولی اگه نه میخای در حد چن لحظه ترمز کنی یا سرعتتو کم کنی ینی ب اصطلاح نیش ترمز بزنی لازم نیس کلاج بگیری
کلاس نمیری؟درکل موقع ایستادن اول باید کلاچ بگیری کامل بعد ترمز کنی وگرنه خاموش میشه،موقع دور زدن تو کوچه هم کلا بازی با کلاچ و دندس دیگه،تو بریدگی هم اگه سرعتت زیاده باید اول سرعتت کم شه با ترمز بعد کلاچ بگیری حالا یا بزاری دنده ۱ آروم دور بزنی یا بایستی کامل بعد دور بزنی،
گلم در هر صورت تا زمانی که مبتدی هستی حتی نیش ترمز حتی ایست کامل اول کلاچ بعدش ترمز یه راننده حرفه ای کسی هستش که پا به کلاچش خوب باشه وقتی در یادگیری وکنترل کلاچ حرفه ای شدی خودت متوجه میشی که زمانی که ماشین حرکت کرد دیگه کلاچ ول کنی ماشین با گاز کنترل کنی اگر الان بدون کلاچ هر لحظه ترمز بزنی حتی نیش ترمز هم باشه چونکه تسلط به ترمز نداری ماشین کله میکنه بسمت جلو یهو هم خودت هم کناریت سرشون میخوره به شیشه اگر جلوت ماشین باشه میزنی بهش پس اول همیشه کلاچ بعد ترمز کلاچ دور موتور سریع میاره پایین ترمز میزنی ماشین آهسته ایست میکنه وقتی داری دور میزنی اول پاتو از روی گاز بردار کلاچ بگیر ایست کامل بکن ماشین نبود دنده 1 بنداز کلاچ بگیر آروم با تسلط دور بزن هیچوقت هیچوقت یهو دور نزن ماشین کم میاره نمیتونی کنترل کنی تجربه همه چیزو بهت یاد میده من 35 سال راننده هستم گلم فقط تجربه اول قانونی یاد بگیر بعدش حرفه ای میشی پا به کلاچ زیاد. تمرین کن فقط گلم
منظورم حین دور ک میزنم گاز ک نمیدم چند ثانیه ایی ؟ بعد ک دور زدم گاز میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.