از هوش مصنوعی پرسیدم ضخامت رحم موقع تخمک گذاری بالا میره
واسه من 10چون فولیکول دارم
عالیه و آماده باروری هستی
ضخامتت فک کنم بالاس
بنظر خوبه همچی
سلام عزیزم خدا رو شکر همه چیز خوبه تنبلی هم نداری اون تخمک ۲۰ عالیه برا بچه ان شاالله زودتر مثبت بشی
چون سوال کردی تنبلی خودش میزنه داخل سونو و از روی سایز فولیکول میگه که برا تو خدا رو شکر خوبه
تنبلی ندارم به نظرتون؟؟؟
عالیه تخمک ها آماده باروری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.