۷ پاسخ

از هوش مصنوعی پرسیدم ضخامت رحم موقع تخمک گذاری بالا میره
واسه من 10چون فولیکول دارم

تصویر

عالیه و آماده باروری هستی

ضخامتت فک کنم بالاس

بنظر خوبه همچی

سلام عزیزم خدا رو شکر همه چیز خوبه تنبلی هم نداری اون تخمک ۲۰ عالیه برا بچه ان شاالله زودتر مثبت بشی
چون سوال کردی تنبلی خودش میزنه داخل سونو و از روی سایز فولیکول می‌گه که برا تو خدا رو شکر خوبه

تنبلی ندارم به نظرتون؟؟؟

عالیه تخمک ها آماده باروری هست

سوال های مرتبط

معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
ملیحه ملیحه قصد بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری