سلام بچه ها
میگم درد انقباض چجوریه؟
میگیره ول میکنه یا مداومه؟
حس دفع و اینا؟

۲ پاسخ

میگیره و ول میکنه و اولش نامنظمه فاصله اش وبعد منظم میشه که باید بری بیمارستان

اره گلم مداوم نیس این دردا رودگه داریم تا۹ماهگی نینی بیاد من ازوقتی وارد۸شدم همینجوری هستم🥺🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط