آره قوری روپر میکنم از گل محمدی و یه ذره چای میریزم . هم خیلی کم رنگ میشه هم پر از عطر و طعم همون دوتایی میخوریم
نه اصلا
ن ندادم هنوز
آره گریه میکنه میخاد
نه چایی اهن بدن و غذایی که خورده از بین میبره گلم
همبشه صب ها میدادم با صبونه خیلی کم ازوقتی ازشیرگرفتمش درحد ی استکان میخوره .میگن کمخونی میاره اصلا خوب نیس .
من دخترم واسه چایی گریه میکنه😂 تقریبا هر دفه که واسه خودم میریزم اونم توی فنجونش میخوره چون من خیلی میخورم چایی بیشتر وقتا باید قایم بشم که نبینه😂
خیلی کم در حد یه قلپ
خیلی کممممممممم
هفته ای یبار شاید
اره ی وقتایی
واقعا ندادی؟!
من براخودم میریزم حامی گریع میکنه برا اونم جدا میریزم😵💫
اره یوقتایی چای نبات بهش میدم
خونه خودمون نه چون چایی نمی خوریم زیاد ولی خونه مامان بزرگاش بهش میدن در حد ی نعلبکی
تا حالا نخورده دوس نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.