شما به بچه هاتون چای میدید؟ من تا حالا ندادم

۱۴ پاسخ

آره قوری رو‌پر میکنم از گل محمدی و یه ذره چای میریزم . هم خیلی کم رنگ میشه هم پر از عطر و طعم همون دوتایی میخوریم

نه اصلا

ن ندادم هنوز

آره گریه میکنه میخاد

نه چایی اهن بدن و غذایی که خورده از بین میبره گلم

همبشه صب ها میدادم با صبونه خیلی کم ازوقتی ازشیرگرفتمش درحد ی استکان میخوره .میگن کم‌خونی میاره اصلا خوب نیس .

من دخترم واسه چایی گریه میکنه😂 تقریبا هر دفه که واسه خودم میریزم اونم توی فنجونش میخوره چون من خیلی میخورم چایی بیشتر وقتا باید قایم بشم که نبینه😂

خیلی کم در حد یه قلپ

خیلی کممممممممم
هفته ای یبار شاید

اره ی وقتایی

واقعا ندادی؟!
من براخودم میریزم حامی گریع میکنه برا اونم جدا میریزم😵‍💫

اره یوقتایی چای نبات بهش میدم

خونه خودمون نه چون چایی نمی خوریم زیاد ولی خونه مامان بزرگاش بهش میدن در حد ی نعلبکی

تا حالا نخورده دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان پویان مامان پویان ۲ سالگی
مامان پسمل (فرفری🍒) مامان پسمل (فرفری🍒) ۱ سالگی