مامانا شما چطور ۴شیره میدید به بچه هاتون؟

۸ پاسخ

میریزم تو خامه، فرنی ،حلوا درست میکنم .تو ارده میریزم

پنکیک.فرنچ تست

بگیر پسته گردو بادوم و پودر نارگیل اسیاب کن یکم شیره قاطیش کن توپک درست کن

من با موز قاطی میکنم خیلی دوست داره

با ارده

تو حلیم
تو فرنی

تو فرنی تو اوتمیل

قاطی فرنی و اوتمیل اینا میکنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پویان مامان پویان ۲ سالگی
مامان اورهان‌اورمان مامان اورهان‌اورمان ۲ سالگی