۶ پاسخ

بیشتر مواقع خالی میخره ب۵ضی موقع هام رنده میکنم میدم

فقط با سالاد شیرازی
گوجه خالیم میخوره .. خیار بیشتر‌میجوعه تف میکنه

من خیار زیاد نمیدم بهش چون دندونای بغلش هنوز درنیومده جویدن سخته براش ولی گوجه میدم بهش چون نرم‌تره تیکه میکنم میخوره
خیارم اگه دلش بخواد ریز میکنم بخوره

همینجوری خالی میخوره هرکدوم ک بخواد ولی گوجه بیشتر تو غذا مبریزم

مثه سالاد شیرازی، خورد میکنم میخوره خودش

مثل سالاد شیرازی با غذا میخوره
بعصی وقتا هم همینجوری درسته گاز میزنه میریزه و میخوره

سوال های مرتبط

مامان پسمل (فرفری🍒) مامان پسمل (فرفری🍒) ۱ سالگی
مامان پویان مامان پویان ۲ سالگی