شما داخل سوپ بچه پیاز میندازین؟

۷ پاسخ

بله میندازم برای اینکه بوی بد مرغ و گوشت رو بگیره آخر درمیارمش و میکس میکنم

نمینداختم اما از فردا منم دیگه میندازم

من از شش ماه میندازم

بله بله

من پیازچه میندازم

بعضی موقع ها

اره کامل میندازم اخری درمیارم

سوال های مرتبط

مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۰ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱ سالگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی