۶ پاسخ

سلام گلم شما طول سرویکستون زدین ۲۸ عه؟
چیکار کردین از منم انروز دادم ۲۹ عه و درد دارم
شمام درد دارین؟🥲

از مقعد کثیف کاریش کمتره

ازمقعد بهتره

من سر بارداریم ازمقعد گفته بودبزارم بستگی به نظر پزشک داره عزیزم

میشع ولی از واژن بهتر جذب میشه به رحم

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری