اینجافقدمن لباس نخرید نخودم ن بچه😅😅😅

۲۷ پاسخ

نه منم نخريدم نگران نباش 😂

منم نخریدم و نمیخرم تا بعد ج. ن گ انشالله🥲

من اول زمستون سه تا مانتو خریدم
گفتم بمونه برای عید
دیگ ازون موقع هیچی نخریدم با چیزایی ک نو دارم میپوشم
برای پسرمم قبل این جریان لباساشو خریدم
امسال ک دیگ نه عیدی هست نه تفریح و مسافرتی
ایشاالله بعد اروم شدن اوضاع با دل خوش و دست باز همگی میریم خرید کامل تابستونی😂😍

منم نخریدم چون باردارم خرجم زیاده

منم نمیخرم

منم هیچی نخریدم

نه عزیز منم خرید نکردم

منم فقط برای بچها خریدم اونم قبل این جنگ خریدم الان واقعا اصلا روحیش ندارم حتی یه شال برای خودم بخرم

منم نخریدم فقط واس بچم گرفتم پیش‌خودم گفتم خودم بچه بودم چقد ذوق داشتم برا لباسای عیدم واس بچم میگیرم ولی خودم دلو دماغشو ندارم

من برا دخترا خریدم بعد خودم نمیخاستم چیزی بخرم
اما تو بازار یهو تصمیمم عوض شد و گرفتم

منم نخریدم

نه ماهم هیچی نخریدیم با اینحال و استرس اصلا نمیشه امروز رفتیم گرغ بخریم یه دفعه صدا امد قلبم داشت وایمیستاد

منم هنوز نخریدم

خوب پسر من امسال خیلی ذوق عیدو داره، اولین سالیه که کاملا درک می کنه عیدو منتظرشه. براش لباس عید خریدم ولی خودم نه هیچی نخریدم. هر وقت لازم داشته باشم میخرم نه صرفا عیدا

ما هم نخریدیم

نه والا خواهر ما هم خانوادگی خرید نکردیم اصلا نمیدونم چیکار کنم قصد خرید داشتم ولی باز پشیمون شدم جابی هم نمیریم آخه

منم فردا صبح میخوام برم بگیرم با این قیمتا مگه میشه چیزی بگیری

ماهم خانوادگی هیچی نخریدیم. فقط من شلوار خریدم زانو افتاده بود

ما هم‌نخریدیم اینجا مغازه هاش بسته است
باز هم کنن خرید جدید نزدن فعلا

منم نخریدم

منم نخریدم نه واس خودم نه بچه ها😔😔

منم نخریدم 🫠

منم نگرفتم.

منم نخریدم برای خودم ولی برای پسرم بیرونی گرفتم

من امشب فقط برای پسرم خریدم ی دست لباس گرفتم ۳۸۰۰یه دست کفشم ۱۹۵۰البته همش خارجیه

منم نخریدم

ما آخرتابستون عروسی دخترخواهر شوهرم بود چنددست هم خودم خریدم هم برای بچه هام خریدم..
الانم هیچکدوممون چیزی نخریدیم

سوال های مرتبط

مامان آقا آرسام💋 مامان آقا آرسام💋 ۵ سالگی