۲ پاسخ

بریز تو فرنی یا اوتمیلش...با موز و پوره سیب قاطی کن بده

من همینطوری خالی میدم با قاشق پوره میکنم یکم آب اضافه میکنم رقیق تر بشه میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی
مامان نازنین زینب مامان نازنین زینب ۱ سالگی