من با موز و کدوحلوایی میدم
خام پوره کن بده. میتونی یه زرده تخم مرغ آب مز هم باهاش قاطی کنی خیلی خوشمزه میشه طعمش میشه شبیه سالاد اولویه. یا با سبزیجات دیگه پوره کن
عزیزم این کانال منه کلی ایده گذاشتم برای غذای نی نی ها
@niiniighaza
روبیکا
من با موز میدم
و اینکه بزار حسابی برسه
اواکادو تنها بی مزست با موز یا گلابی یا زرده تخم مرغ ترکیب کنین
عزیزم من شنیدم میگن بالای ۸ ماه باید بدی
همینجوری خامپوره کن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.