۴ پاسخ

اووکادو رو نمیپزن عزیزم له کن نرمه خودش

من با موز میزنم تو فرنیش دوس داره

با موز ترکیب کن بده بخوره

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی