بچها واکسن چهار ماهگی چطوریه

۵ پاسخ

برا پسر من از دوماهگیش سخت تر بود دو ماهگی اصلا نفهمید ولی چهار ماهگی نصفه شب تب کرد خدا شش ماهگیشو به خیر کنه

خوب بودمن دیروززدم

عالییی

برای ما که راحت بود خداروشکر

مال ما که خوب بود فقط یک ساعت اول یکم اذیت کرد قطره هاش و به مویع دادم تبم نکرد خداروشکر مثل دوماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی