۵ پاسخ

آب با شیشه شیر بهش بده تا بتونه بخوره بلد نیست بخوره بخاطر کم آبی جیش نکرده

یکم بازش بزار یا ییر پاشو بشور

مشکلی نداره که

اب زیاد بده

کم آبی بدن

سوال های مرتبط

مامان نیکا🧚‍♀️ مامان نیکا🧚‍♀️ ۱ سالگی