من ۳ ماهه به همه گفتم طلا به شدت میریزه و خیلی میاد پایین تر اینا
منم عیدی شوهرم رو ریختن یکم هم خودم گزاشتم روش باورت میشه لباس نخریدیم هیچکاری نکردم همه رو جمع کردم که بتونم یه تیکه طلا بخرم هرجا گشتم با پولم نمیشد بخری رفتم از میلی خریدم گرمی هجده بود خریدم الان کلی ضرر کردم تا برج هشت که شوهرم چک داره چهل تومن حداقل یکم روش بیاد بتونیم نصفشو جور کنم الان میگن تا چهارده میاد پایین بخاطر جنگ دلار هم داره میریزه
وای دقیقا ماهم پس انداز داشتیم ۱۹۸۰۰ خریدیم از اون روزه ریزش شروع شده حالا باید بفروشیم ۱۶ بر میدارن موندیم چیکار کنیم
منم 40 تومن پول داشتم میخاستم طلا بخرم واسه زایمانم بفروشم میترسم طلا بیاد پایین ضرر کنم
الان معلوم نیست چی بشه فکر کنم طلا بیاد پایین
الان چنده
میره بالا
الان برای خرید خوبه
بعد عید میره بالا
بنظرم صبر کن تا موعد چک
بعد عید دوباره میره بالا بذار ی روز قبل موعد چک بفروش
ما موعد چک مون اخر فروردینه
دو سه روز قبل جنگ رفتیم طلا فروختم پولو ریختم به حساب.
چون من میگفتم جنگ بشه طلا میریزه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.