۱۰ پاسخ

دکتر پسرم داده گفته که هر شب (فقط شب ها)قبل هر سری شیر دادن ۵قطره

کولیکز واس کولیک عالیه

من ی دکتر بهم داد
بد بردم دکتر خودش گف ن خوب نبس اصلا نده
بزا هضم شیره و اگ زیاد بدی معده عادت میکنه و دیگه خودش نمیتونه هضم کنه

اینو که دکتر واسه رفلاکس داد به بچه من واسه کولیک نیس

من میدم

قطره کولیک ایز قطره خوبیه ،اگر یکماهش تموم شده مبتونی با نظر پزشک گریپ میکسچر یا گریپ واتر بدی

عزیزم ملیکازیم اصلا مال کولیک نیست نخری ،میلکازیم یه آنزیمه که بچه هایی که حساسیت دارن میدن و بچه رو هم یبوست میکنه

اینو نمی‌دونم ولی کولیک اید برای من خیلی جواب بود

واسه کمک به هضم شیر مادره خودم استفاده نکردم ولی فقط در صورتی تاثیر میذاره که بچه توی هضم شیرت مشکل داشته باشه

کولیک پدیابست بگیر عالیه

سوال های مرتبط