۵ پاسخ

شایدم هم سری کرده من وقتی سردی میکنم اونجور میشم.چای نبات بده

شایدقارچ دخترمن میخاروندوقرمزبودخشکش میکنردم کلوتریمازول بابتامتازون قاطی کردم زدم خوب شد

احتمالا انگل

انگل داره شاید . ببرش دکتر ازمایش بده

انگل باعث خارش میشه باید آزمایش بده

سوال های مرتبط