۶ پاسخ

اگر مدت مشخص مثل پنج دقیقه سفت میشه بعد شل میشه حواست باشه سفت شدن با جمع شدن بچه فرق داره انقباضه برو زایشگاه بگو علاعم انقباض دارم نوار بگیرید ببینید چجوریه نوار قلب انقباض نشون میده

ببین منم شکمم زیاد سفت میشه
اگر استرس داشته باشم هر ۱۰ دقیقه سفت میشه و ول میکنه
ولی دکتر گفت جاش تنگه و باید استرس و دور کنی از خودت
ولی اگر بیمارستان نزدیکه برو ماما یه چکاپ بکنه خیالت راحت بشه

اگه منظورتون از سفت شدن این هست که درد غیر قابل تحملی دارید بله انقباض هست

برو بیمارستان

فردا برو دکتر

احتمالا آره برو دکتر یا زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی