ببخشید ذخیره کردنش برا چی هست؟ واجبه؟ حتما باید انجام بدیم؟
دوستانی که اطلاع دارین میشه لطفاً توضیح بدین 🙏
ساناز من زنگ زدم ماه پیش گفتن ۳۴ هفتت که تموم شد زنگ بزن درخواست بده تو حواست باشه هفته دیگه پیگیری کنی دخترخالم هفته پیش زایمان کرد ۲۰ تومن داده بود حالا تا زایمان ما حتما بیشتر میشه چون سال جدیدیم
ارومیه اولش ۱۷تومن سالی یه تومن
من همه مراحل بصورت آنلاین انجام دادم.
خودشون تماس گرفتن و اطلاعات رو گرفتن.
هزینه رو واریز کردیم.
قرار داد بسته شد.
فقط وسایل رو رفتیم حضوری تحویل گرفتیم.
قرار شد روز زایمان باشون تماس بگیریم.
تو ابزارهای گهواره اولین مورد بند ناف رو اضافه کرده
هزینه و شرایط همه چیو کامل نوشته
هزینه نوشته ۲۰ تومن ، سالی ۷۰۰ تومن فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.