۶ پاسخ

دقیقا منم

خوب چرا به دکترت نمیگی ، بمن قرص داد و با همون قرص اول اب روی اتیش همه چی خوب شد
پنتاپررازول ۴۰ بهم داد

فاموتیدین هیچ اشکالی نداره عزیز بخور الان یدونه خوب میشی

یعنی دقیقا هر سری با یه چالش مواجه هستم هفته پیش به اندازه ای دندون درد کشیدم که نگو دندونم مجبور شدم برم درست کنم الان این هفته سرما خوردم سه شبانه روز هست نابود شدم😭😭😭

شربت آلومینیوم دو قاشق بخور عزیزم

پنتوميد ٢٠ بخوريد
صبح ناشتا

سوال های مرتبط