فرزندپروری
چرا نمیاد سوالم

تصویر
۵ پاسخ

من فقط پر کردن معمولی ۳ و نیم دادم
عصب کشی گفت ۷ تومن
خیلی خوب گرفته

بهتره روکش کنی چون دیگه دندون خالی شده دیواره هاش نازک شدن احتمال شکستن هست بهتره روکش کنی که عمری باشه. اینی که گفتم حرف دندون پزشک خودمه برام انجام داد و توضیح داد که روکش بکنی خیالت راحته

چقد خوب گرفته من عصب کشی را ۴تومن گرفت ...پر کردن را ۲۶۰۰و ۶تومن روکش شد ...یه دندون یه کاناله

روکش چند میزارن

حتما روکش کنید، دندون عصب کشی شده خیلی سریع میشکنه.. و اگه بشکنه کشیدنی میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🤱🏻🫀 مامان آرسام🤱🏻🫀 ۴ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۴ سالگی