۳ پاسخ

ن نشدم. ۲۸موعد پریودم هست

منم ازادسازی زدم سیزده سیکلم دهم اسفندامپول زدم. امروز۱۶ازادسازیه. تست صب منفی بود ظهر هاله داشت.ک فک کنم خط تبخیر.این ماهم باردارنشدم.ان شاالله شماجواب بگیری

۱۵یا۱۶

سوال های مرتبط