سلام مامانا
غلظت خون تو بارداری خطرناکه؟

۴ پاسخ

سلام بله باید تحت درمان باشن دیدم یه سری امپول تزریق میشه روزانه

چون بعد بخیه جوری خون میپاشید غلط دوباره میدوختن من پنج بار بخیه زدن واسم

منم تو بارداری پلاکت خون داشتم خودمم طبیعی زایمان کردم فقط موقع بخیه زدن بدجور عذاب میشی خیلی بد

جاری نکبتم داشت ولی چیزیش نشد هم خودش هم بچش سالم بودن حتی طبیعی هم زایمان کرد پسرش هم اینقدر تپل و قد بلند هست

سوال های مرتبط

مامان دلینا،لنا مامان دلینا،لنا ۵ سالگی