خطرناکه ولی عوض نمیکنن علیسان۲۶بود تو دستگاه اینا گذاشتیم کم شد فق زود زود شیر بدنو سرمو اینا حل میشه میره بچه تو ۲۸اینا یا بعضیا بالای ۲۵تشنح میکنن
احتمالا عوض کنن چون خیلی بالاست
پسرمن۲۳بود سریع گذاشتن دستگاه تندتند شیر دادم ادرار کرد اومد پایین دو روز بستری شد
قطره بیبی ناستر بگو بدن
بالاس نه بستری شه زیر ۱۴ بیاد مرخصه شیر خشک بده شیر زیاد بخوره جیش کنه اوکی میشه
ببرین بیمارستان
خیلی زیاده ببریدش بیمارستان
خطرناکه هرچه سریعتر ببرید دکتر
گرما هم بیشترش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.